Propozycja

Jak mogę ewidencjonować koszty w mojej firmie?

Ewidencjonowanie kosztów prowadzenia działalności odbywa się w systemie BizIn podobnie jak ewidencjonowanie towarów w magazynie, czyli poprzez dodawanie dokumentów zakupowych.

Aby to zrobić należy przejść do “Menu/Dokumenty kosztowe” -> “Wprowadź”, następnie wybrać dostawcę oraz wpisać podstawowe informacje o dokumencie zakupu takie jak nr dokumentu, forma płatności czy waluta. Następnie wcisnąć przycisk "Dodaj".

W kolejnym kroku przechodzimy do trybu dodawania pozycji w oknie "Edycja dokumentu kosztowego", poprzez wciśnięcie przycisku “magazyn”. 

W trybie widoku “Nowa pozycja kosztowa” wybieramy tryb kosztu jako “Koszt prowadzenia działalności” oraz podajemy kategorię kosztu, nazwę, ilość i cenę. Następnie klikamy “Dodaj i zamknij okno”


Lista wszystkich kosztów prowadzenia działalności dostępna jest w “Menu/Firma” -> “Koszty prowadzenia działalności”.  

Opinie naszych klientów

48 359
zadowolonych
klientów

BizIn.pl