Dzięki systemowi Bizin każdy przedsiębiorca, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i sposób rozliczania z Urzędem Skarbowym, wystawi za darmo wszelkiego rodzaju dokumenty przychodowe on line. Wszystkie tego typu faktury elektroniczne można w prosty sposób za pomocą kreatora korespondencji, przesłać bezpośrednio z systemu do kontrahenta podając jedynie adres e-mail.
Ramy prawne
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, zarówno w przypadku faktur papierowych, jak i elektronicznych, przedsiębiorca musi zapewnić:
autentyczność pochodzenia faktury – to przedsiębiorca gwarantuje pewność, co do tożsamości obu stron transakcji figurujących na fakturze,
Przesłany dokument trafia do kontrahenta w formacie pdf, który w zależności od konfiguracji, może zostać zabezpieczony sumą kontrolną oraz może posiadać link (zakodowany w formacie QrCode) potwierdzający oryginalność dokumentu.
Program posiada również unikalną technologię rejestracji wyświetleń (odbioru) faktury online przez klienta. Pozwala ona jednoznacznie potwierdzić poprawność doręczenia. Jest to innowacyjna i całkowicie unikatowa funkcjonalność naszego systemu, która ogranicza konieczność drukowania faktur.
Zabezpieczenia
Suma kontrolna
Ta funkcjonalność umożliwia zabezpieczenie sprzedającego i jego klientów przed wykonaniem nieautoryzowanych zmian w w dokumentach.
Każda e-faktura wygenerowana w systemie BizIn (opcjonalnie - w zależności od konfiguracji), może zostać oznaczona specjalnym kodem generowanym na podstawie danych zawartych w dokumencie.
Zmiana dowolnego elementu powoduje wygenerowanie nowej sumy kontrolnej. Czytaj więcej.
QrCode potwierdzający autentyczność
Dzięki tej funkcjonalności w każdej chwili można potwierdzić autentyczność dokumentu jakim dysponujemy co zabezpiecza interesy wystawcy dokumentu oraz jego klienta. faktury z QrCode
QrCode umożliwiający dokonanie płatności bezpośrednio z aplikacji mobilnej banku
Wystawiając faktury w systemie Bizin, istnieje możliwość ułatwienia kontrahentom dokonywania płatności za pomocą QR kodu generowanego na fakturze. Takie oznaczenie może być automatycznie generowane na każdej fakturze, której formą płatności jest przelew bankowy. Wówczas wystarczy, że klient odczyta QR kod oznaczony „Opłać” za pomocą aplikacji mobilnej swojego banku.
Dezaktywacja omyłkowo przesłanej e-faktury
W sytuacjach awaryjnych zawsze możemy zdezaktywować przesłane faktury elektroniczne wciskając przycisk resetowania klucza. Uniemożliwi to ponowny odczyt dokumentu przez odbiorcę przesyłki.
Aby przesłać fakturę do naszego kontrahenta wystarczy w widoku edycji dokumentu najechać na ikonę "Korespondencja" i wybrać “Wyślij dokument”.
Spowoduje to wyświetlenie kreatora korespondencji, w którym należy podać jedynie adres e-mail na jaki ma zostać dostarczona przesyłka.
Domyślna konfiguracja używa standardowej skrzynki pocztowej systemu BizIn. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby w konfiguracji podmiotu podać swój własny adres pocztowy i używać go do przesyłania faktur. Mamy do dyspozycji szereg parametrów konfiguracyjnych (adres serwera poczty wychodzącej, port serwera poczty wychodzącej, login użytkownika poczty wychodzącej, hasło użytkownika poczty wychodzącej, pełny adres nadawcy), które pozwalają na użycie skrzynki pocztowej dowolnego dostępnego na rynku dostawcy.
Zarejestruj się już teraz i sprawdź jak wygląda praca w nowoczesnym i niezawodnym systemie do zarządzania firmą.
Więcej na temat jak wystawić fakturę i inne dokumenty znajdziesz klikając w linki poniżej:
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
48 359
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.